از ذهن‌...تا...انگشت‌، فقط ثانیه‌ای !

از من...برای...خودم...و‌شاید‌‌‌‌...عده‌ای !

از ذهن‌...تا...انگشت‌، فقط ثانیه‌ای !

از من...برای...خودم...و‌شاید‌‌‌‌...عده‌ای !

از ذهن‌...تا...انگشت‌، فقط ثانیه‌ای !

خودمم و خودم!
نه پادشاهی.... نه آشپزی.... و... نه هیچ ایفایی در دنیایی تخیلی!
خودمم و خودم!
با تمام دلتنگی‌ها...
ناراحتی‌ها...
شادی‌ها....
و صدای سردم....
خودمم و خودم !

پیام های کوتاه

  • ۱۵ آبان ۹۶ , ۰۲:۰۳
    شروع

آخرین مطالب

و اینک ، کنکور !

سه شنبه, ۲۲ دی ۱۳۹۴، ۰۲:۱۷ ق.ظ

واقعاً یادم نیست آخرین باری که قصد نوشتن داشتم ، کی بود !

این هم از مزیت های کنکوری بودنه ! همه چیو باید ببوسی بذاری کنار ، حتی طلایی ترین دوران زندگیتو که چی ؟!

بر اساس مزخرف ترین نوع آموزش ، نه بر مبنای عقل و دانش ، بلکه با چندتا درصد بی ارزش که سگ محله هم میتونه با تقلب و هزار و یک پارتی بازی بدست بیاره ، بری بشینی سر یه دانشگاه !

به قول یکی از دوستام ،

واقعاً به کجا می رویم ؟

همین فشار های کنکور میشه که مجبوری تا نه و نیم شب مدرسه باشی و درس بخونی ... البته مجبورت می کنن !

همین میشه که وقتی میرسی خونه و انتظار آرامش داری ، بخاطر حرف های یک عدد نفر خرسکبچه ( به قول خواهر عزیزم !!!!) باید به عالم و آدم جواب پس بدی !

همین میشه که سر هر امتحان دست و پات میلرزه که نکنه درصدم بیاد که فلان و بهمان بشه !

آره ... اینجا ایران است !

واقعا جواب بسیاری از سوالاتمون همین یک جمله است . اتفاقاتی که فقط در این کشور میافته !

یه موقعی سگ وهابی های عربستان به پای ایران و شاهش میافتادن که قیمت نفت بالا بره ... حالا کشور های مجهول الهویه ای مثل جیبوتی روابطش رو با ما قطع می کنه !

از کجا به کجا رسیدیم !!!!

البته عجیب نیست .... دست پخت دوستانه !!!


از کجا رسیدیم به کجا !

دل آدم وقتی تبدیل بشه به انبار ، همینطوری میشه .

همین میشه که میشینی پشت یه گوشی قرضی با هزار ترس و لرز که نکنه بیان الان منو بگیرن ، بعد ماه ها تایپ کنی بلکه سبک شی !!!

این هم از مزیت های کنکوری بودن !!!



موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۱۰/۲۲
سید امیرمهدی میرحسینی

ایران

جیبوتی

پیش دانشگاهی

کنکور

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی