از ذهن‌...تا...انگشت‌، فقط ثانیه‌ای !

از من...برای...خودم...و‌شاید‌‌‌‌...عده‌ای !

از ذهن‌...تا...انگشت‌، فقط ثانیه‌ای !

از من...برای...خودم...و‌شاید‌‌‌‌...عده‌ای !

از ذهن‌...تا...انگشت‌، فقط ثانیه‌ای !

خودمم و خودم!
نه پادشاهی.... نه آشپزی.... و... نه هیچ ایفایی در دنیایی تخیلی!
خودمم و خودم!
با تمام دلتنگی‌ها...
ناراحتی‌ها...
شادی‌ها....
و صدای سردم....
خودمم و خودم !

پیام های کوتاه

  • ۱۵ آبان ۹۶ , ۰۲:۰۳
    شروع

آخرین مطالب

شروع

دوشنبه, ۱۵ آبان ۱۳۹۶، ۰۲:۰۳ ق.ظ
همیشه در آخرین مرحله، پناه و مأوای من قلم و خش خش کشیده شدن خودکار روی کاغذ بوده و هست.
این روزها امّا، فضا از نوشتن درونی من گذشته . اعتقاد قلبی من این هست که هرکس حتی اندک توانایی در قلم لغزی داره، مسئوله . 
به قول مرحوم دکتر شریعتی، پدر مادر ما متهمیم ؛ مسئولین-کشور ما متهمیم!
متهمیم به سکوت و داخل پیله موندن. 
نویسنده، رسالتش لغزاندن قلم روی کاغذ روشن گریست .
می نویسیم
از عشق
از نفرت
از درون، امّا رسالت انسانی و ملّی رو نباید فراموش کرد.
اگر ذره ای اشتباه در قبال سکوت من و تو باشه، اونوقت ما متهمیم ...
من برگشتم.
با کوله بار تجربه و تغییرات.
بسم الله :)
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۸/۱۵
سید امیرمهدی میرحسینی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی